torsdag 7 juni 2007

För hon har tagit studenten, tagit studenten, studenten, denten, ten, en!



Grattis Emma! =) stora flickan du med nu ju ;)





Trevlig fest med gott vin och tårta.





Och såhär ser den ut när Emma tagit sin bit. Jag hann aldrig dit innan de där raketgrejsarna hade brunnit ut...såklart.





Hittade lite snygg väggkonst på vägen hem också =) Om det inte syns, så är den gjord i metall och sticker ut från väggen. Och de flesta vet väl vid det här laget att jag är en stor trädbeundrare?






Bestämde mig för att gå hem från Emma. Galet skönt ute. Tog typ en halvtimme att gå, jag varken frös eller blev varm. Taget väder liksom.
Gick förbi Trefaldighetskyrkan. Där står ett jätteträd, har nog inte sett större i malmö. Vilket fick mig att undra...Vilket som är Malmös äldsta träd?

2 kommentarer:

Bellz sa...

Emily the three photographer

Bellz sa...

hojhojhoj, jag har pånyttstartat min blogg och det ska du också göra tycker jag! *slår på med en kycklingbacon (OBS kycklingsmak)* ;D