tisdag 5 juni 2007

Nya rum

Idag har jag möblerat om mitt rum. Började med att flytta sängen, men insåg ganska snart att det inte skulle funka. Något öm och irriterad och full av dammråttor puttade jag tillbaka sängen igen. Men det blev bra ändå tycker jag. =D Behövde en förändring kände jag!



"Vy från dörröppningen" hehe...




Väggen mittemot där sängen står




Mitt lilla bibliotek! Ska ha ett riktigt när jag blir stor ^ ^



Förresten, är det någon mer än jag som minns Merry Muffin? Världens sötaste docka. Har Cherry Merry Muffin på skrivbordet . Efter vad? 15-20 år, luktar hon fortfarande körsbär! Underbart!



Visst ser hon sprudlande lycklig ut? Sommarlycklig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rött o färgglat var det! :)

Suffi sa...

Aow. Så fint det blev med det lilla biblioteket ^^ Nu behöver du inte åka en timme totlat för att komma till biblan =P OCh du, Det var en tjej idag på biblan som luktade merry muffin. Jag bah: åå, Emilys docka!