måndag 27 augusti 2007

Augustibrev

Så, då var tentan avklarad. Måtte jag ha klarat den nu alltså, annars finns det någon som hatar mig. Jag läste igenom min "att göra under sommaren-lista" och insåg att jag bara har gjort två av sakerna på den. tentan och v hamnen med sofia. mycket glass har det inte blivit, Tor har jag inte sett till och gitarren står och dammar som vanligt. Men nu tar jag i med nya tag! har blivit medlem på 24/7 nu och har tränat där varranan dag sen jag blev medlem. det mååste vara hösten som gör det! träningsvärk är skönt! Imorgon ska jag till Lund med Isia och Pontus och träna. Sen är det jag som tar fram gitarren och sätter igång med notläsningen!
God natt har jag sagt

1 kommentar:

Suffi sa...

Du klarade tentan :D Du har spelat gitarr (och det lät bra) Och det är HÖST! (typ) Snart blir det film :D