måndag 18 februari 2008

Inser du att jag måste byta namn på min blogg? Jag fyller 21! Vad fan har jag gjort i ett helt år? Hur kan det ha varit oktober för en månad sen och var i helvete tog julen vägen??

På torsdag åker jag och Sofia till Reykjavik. Jag har galet höga förväntningar på shoppingdelen! Ser också väldigt mycket fram emot att testa natt- och publivet. Jag har dock en stark och obehaglig känsla av att jag kommer glömma kameran, det vore så jag. Lyckas aldrig komma ihåg att ta bilder på platser , händelser och människor jag vill minnas. Men ja, nu påminde jag mig själv. Om du nu läser detta kan du väl påminna mig också? Helst innan Torsdag alltså, men inte för tidigt heller (jag har ju liksom inte börjat packa än). Loovar att lägga upp guldkornen här också om du bara påminner mig.

Jag hinner förresten fylla år innan vi är tillbaka i Sverige igen, vilket borde innebära att det inte gälls: "what happens on Iceland, stays on Iceland."? Kanske kan behålla namnet på bloggen ett år till...

1 kommentar:

Bellz sa...

För mig är du alltid 18 *snörvel*