söndag 3 juni 2007

En typisk söndag



Jag vaknade av skum dröm imorse..typ 3 gånger. Jag drömde att en liten pojke var i mitt rum och satt och läste vid mitt skrivbord, men han kunde egentligen inte läsa för han tydde bokstäverna som symboler. en bokstav var "ett rep" håpp...var i alla fall helt säker på att pojken fanns i mitt rum, för hans röst ekade kvar när jag vaknade. Omöjligt att somna om, så jag gick upp och satte mig vid datorn -såklart. Men sen träffade jag Sofia vid halv fem, gick in till stan, tog lite bilder, satt vid kanalen och snackade lite och sen gick vi hem igen. Det är verkligen sommar. Det luktar sommar, solen känns verkligen somrig mot ansiktet och alla ser liite gladare ut än för några månader sen. Underbara sommar du är efterlängtad =) även här ute är har sommaren blommat ut. Har tagit ett tag att inse det, men parken här utanför är helt fantastiskt fin när det är såhär grönt!


1 kommentar:

Suffi sa...

Jaa xD Somamr E bäst!