lördag 2 juni 2007

Förstan



Hej hopp
Päms här, vem där?
Eftersom alla andra har blogg tyckte jag det var dags för mig att också skaffa en. så här kommer den. syftet är inte klart än, menneee..lite vardagssnack och bilder är alltid trevligt jöhh =). idag har jag och Sofia varit i stan, handlat varsin herrskjorta. helt sjukt sköna o luftiga o sådär. sen köpte sofia ett skärp, som ser ut som ett jag har, så nu är vi herrskjortskompisar =D
sen klippte Sofia mig efter att ha satt håret i en tofs mitt på huvudet, myycket charmigt...tog lite bilder också idag som ni får se här =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hmm, ballare att vara herrstjärtskompisar.

Pämsan sa...

sitter mina öron olika? =/

Suffi sa...

Hehe. Yay. Balledag. Och mer blir det xD

Bellz sa...

ALBOONIII xD Haha fan längtar till ditt nästa inlägg. Har blivit så jäkla bloggfreak!! xD pousse

Anonym sa...

En av de bättre förstagångsbloggare jag sett, helt klart.